duminică, 6 ianuarie 2013

Cartofi in sos de unt si vin alb

 

Reteta asta de cartofi am gasit-o intr-un Good Food de anul trecut. Imi cumpar lunar revista, nu de alta, dar altceva pentru un foodie nu exista pe piata noastra minunata si atunci cand am timp le testez retetele.Ei au denumit cartofii astia, cartofi fondanti. Sunt extraordinar de buni, sa-i mananci si asa goi fara nici un fel de friptura sau altceva pe langa. Eu am modificat putin cantitatile de unt,vin si usturoi si asta a iesit.

Ingrediente
1 kg cartofi
100 g unt
3 foi de dafin
300 ml vin alb
5 catei usturoi
piper
sare

 Punem cartofii taiati in cuburi mai mari intr-o tigaie, impreuna cu usturoiul zdrobit, frunzele de dafin, untul cubulete si vinul si le aducem la fierbere.


Cand vinul incepe sa clocoteasca, punem capacul, facem focul mai mic si lasam totul sa fiarba in jur de 1 ora. In timpul asta mai trebuie verificati sa nu se lipeasca. Daca sosul scade prea mult, completam cu apa. La final ii prajim bine in sosul ramas, pana cand devin crocanti si aurii.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu