marți, 15 mai 2012

Un fel de Chicken Chow Mein


   Am constatat ca in ultima vreme apetitul nostru pentru Asia este din ce in ce mai mare. Dupa absolut incredibila si breath taking vacanta de vara trecuta din Bali, pur si simplu nu ne-am mai uitat spre nici o alta destinatie de vacanta. Si la cate documentare am vazut in ultimele doua, trei luni despre diverse zone din Asia, ca doar vine imediat concediul, cred ca o sa devenim un fel de guru in materie. Pana prin august insa, ne multumim cu ce pot eu sa fac in bucatarie in materie de cooking.

Ingrediente:
1/2 pachet noodles chow mein
3 pulpe de pui/piept de pui
1/2 ardei rosu
1/2 morcov
cateva frunze varza creata
3 catei usturoi
1 lingura sos soia
1 lingura sos peste
1 lingura zahar brun
2 linguri apa
optional- cateva legume chop suei

Pentru ca am fost la piata destul de tarziu si toate legumele aratau stafidite, am cumparat de la supermarket un amestec de legume asiatice, care continea morcov, brocoli, porumb, water chestnut si muguri de bambus. La final le-am amestecat si cu niste legume chop suei care imi ramasesera prin frigider. Daca doriti sa faceti la fel, le gasiti la Billa sau Mega Image, asta in cazul in care nu aveti timp sa ajungeti la un magazin chinezesc.

Amestecam sosurile intr-un castron.

Punem noodlesii intr-un bol si turnam apa fiarta peste ei. Ii lasam sa stea 5 minute, apoi ii scurgem de apa.

Intr-o tigaie prajim puiul taiat feliute subtiri si lungi, intr-o lingura de ulei. Il lasam pana cand se maroneste frumos.


Adaugam apoi legumele si le mai lasam 3-5 minute, sa se inabuse bine.


Punem si amestecul de sosuri peste si noodlesii si amestecam bine de cateva ori. Si asta este tot.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu