marți, 10 aprilie 2012

Ciorba cu gaturi de curcan


Ciorba asta este foarte buna. Pe cuvant. Prima data cand am mancat nu m-as fi asteptat sa imi placa asa mult, dar trebuie sa recunosc ca am ramas surprinsa. Daca nu esti genul de persoana care sa strambe din nas cand aude de "ciuparat", cum zice bunica mea, carnea de pe gatul sau ghearele de pui sau de pe picioarele de porc cand faci racitura, maduva si alte lucruri bune pe care multi le rateaza, nu are de ce sa nu-ti placa. Spre deosebire de gaturile de pui, pe cele de curcan este surprinzator de multa carne si nu este absolut deloc atoasa.



Ciorba se face foarte simplu din 2 morcovi curatati si tocati cubulete, o mana de cartofi taiati tot cubuletele, 1 ardei rosu mare si 1 pastarnac pe care le punem la fiert impreuna cu 7, 8 gaturi de curcan.
Cand carnea si legumele sunt fierte luam ciorba de pe foc si adaugam si niste smantana buna. Folositi ce vreti, numai Danone nu...smantana aia mi se pare groaznica, plus ca are cel mai mare termen de garantie dintre toate produsele de pe piata. Adica, nu bun!
Daca vreti puteti sa o si acriti cu niste bors, depinde cum va place.
La final tocam marunt si niste patrunjel proaspat si cam asta ar fi tot.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu