luni, 30 aprilie 2012

Cheesecake cu ciocolata alba si capsuni


     In ultima vreme cred ca am o obsesie cu cheesecake-urile. Fac ce fac si mai gasesc motive sa mai fac unul. In cazul de fata am fost la un gratar in curte acasa la matusa mea si m-am gandit ca ar fi nimerit sa duc desertul.
Nu o sa mai scriu reteta pentru ca este cea de la NY cheesecake cu niste ajustari.
Asta inseamna ca am luat 2 ciocolate albe pe care le-am topit in bain marie. Dupa, am folosit o spatula pentru a face niste forme de cca 10 cm. Practic am intins ciocolata pe hartie de copt, i-am dat forma dorita cu ajutorul spatulei si apoi le-am pus la congelator pana cand s-au intarit.
Le-am atasat de cheesecake cu ajutorul unei creme facute din unt frecat bine cu zahar si 2 lingurite de lapte pe care am intins-o pe margini.
Am decorat totul cu cativa capsuni proaspeti.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu