marți, 13 martie 2012

Cake pops pentru Radu Gabriel

 

Pe 19 februarie a fost botezul celui mai dragut nas mic posibil, Radu Gabriel. Prilej de bucurie si de sarbatorit cum se cuvine si, evident, ocazie sa mai ies si eu la inaintare cu ceva ..hi hi. Sexi mamica Marta (Doamne ajuta sa arat asa dupa un copil) mi-a comandat mai cu jena asa cateva cupcakes sa nu ma aglomereze, cu toate ca eu atat am asteptat:))...sa-mi zica cineva fa si tu niste prajituri pentru eveniment. In mod la fel de evident mie mi-a rezultat ca trebuie sa fie ceva nemaivazut, nemaifacut, ca doar o data e botezul. Asa am ajuns la cake pops. 
Le-am testat cu o saptamana inainte de party pe colegii de la birou (noroc ca au iesit bune:))) ) si m-am pus pe treaba. Nu stiu cat de impresionat a fost Radu, ca doar party-ul al lui a fost, dar sper ca indeajuns ca atunci cand o sa mai creasca sa-mi ceara sa-i fac. Ca eu atat astept:))







In final, eu ii doresc sa creasca mare, sa fie elegant ca mami, zambaret ca tati si frumos ca amandoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu