sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Supa curry cu fasii de curcan si cartofi


Cand vine vorba despre folosirea resturilor de mancare de la masa de sarbatori, recunosc ca prefer sa testez retetele lui Jamie Oliver. Sunt foarte simple si mancarurile extrem de savuroase. Este adevarat ca in general la adaptez propriilor gusturi, asa ca lista de ingrediente contine ce am folosit eu.
Anul acesta am testat o supa curry si o salata de paste cu spanac si ciuperci.

Ingrediente:
500 g carne de curcan, ramasa de la curcanul de Craciun
1x 400 g conserva rosii cuburi
750 ml supa de pui
2 linguri pasta de curry
1 conserva lapte de cocos
1 bucata de ghimbir proaspat
1 lingura din sosul ramas de la curcanul de Craciun
2 morcovi
4 catei de usturoi
1 chlli uscat (optional)
4 cartofi
300 g orez

Tocati marunt ceapa si chilliul, taiati cubulete morcovii, dati ghimbirul pe razatoare si feliati usturoiul. Puneti-le pe toate intr-o tigaie in care ati incins putin ulei de masline. Lasati-le la foc mic, pana cand legumele se inmoaie si aveti grija sa amestecati din cand in cand, ca sa nu se lipeasca.


Taiati fasii carnea de curcan ramasa de la masa de Craciun. Daca nu aveti carne ramasa, puteti face oricum reteta pregatind cu o zi inainte, daca va este mai usor, niste carne de curcan la cuptor. Cand legumele s-au inmuiat, adaugati pasta de curry, laptele de cocos, cartofii taiati cubulete si carnea de curcan. Amestecati, apoi incorporati si rosiile si sosul ramas de la curcanul de Craciun. Asezonati cu sare si piper, daca este cazul.


Acum puteti turna si supa de pui si asteptati sa ajunga la punctul de fierbere. Lasati supa in jur de 20 de minute la foc mic. La final puneti si orezul in supa si mai lasati totul sa fiarba pana cand orezul este gatit. Eu una, am fiert orezul separat. In momentul servirii, am pus orezul in mijlocul farfuriei si am turnat supa in jurul lui. Depinde cum preferati.
Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu